Poškodba palice in garancija

rj85
Posts: 186
Joined: 25 Jan 2018, 12:26

Poškodba palice in garancija

Post by rj85 »

JKovac wrote: 28 Jun 2021, 17:56
Ko misliš, da ne more dan iti slabše mi je pri izmetu 20g jiga iz neznanega razloga pri spoju počila nova, tri ribolove uporabljena ribiška palica MajorCraft Solpara 10-30g. Sam ne vidim razloga zakaj je do tega prišlo :| .

Image

Kaksen izmet pa je to bil? Na polno? Pomoje ti bodo zamenjal.

Ps : ce so ti zjutraj pobrali brisace torbico itd, so ti jo morda zato ker so mislil da zelis rezervirat prostor. To je dol standard. Potem to nekam odnesejo, ce se javis dobiš nazaj, drugace pa ne.
JKovac
Posts: 7
Joined: 03 Sep 2020, 21:13

Re: Kamenjak

Post by JKovac »

Met je bil daleč od tega, da bi vrgel z vso močjo. V Monster Bitu pa so rekli, da ta to ni za reklamacijo.

To se mi še na kamenjaku nikoli ni zgodilo, pa hodim tja že od rojstva. Se mi bolj zdi da je nekdo na hitro vse pobasal, ker je videl priložnost, da pride do potaljaške opreme :argh: . Je pa bilo vse v torbi tako, da ni vedel da so notri samo oblačila.
User avatar
kr'en
The Boss
Posts: 3428
Joined: 16 Feb 2008, 16:21
Location: Domžale

Re: Kamenjak

Post by kr'en »

Glede na to kako je stvar izgledala na prvi sliki, ki si nam jo posredoval po mailu bi rekli da ni reklamacija. Smo pa lepo prosili, in še zmeraj prosimo, da se palico nekako pokazat. Ker preden karkoli rešujemo jo moramo videti.
Je treba razumet da ljudje svašta delajo z opremo in marsikdo pride do nas s stavkom "je kar počila", ko palico vidimo je pa taka da težko verjameš da jo je lastnik dejansko uporabljal za ribolov.

Ne pravim da je v tem primeru tako, ampak enostavno težko karkoli rešimo brez da vidimo celotno palico. Žal. Priložiti pa je potrebno tudi račun.

Javno to pišem zato, da se ve kako in kaj, ob morebitni poškodbi/zlomu/problemu. Ker sem v 3+ letih odkar delam v Monster Bite res videl že marsikaj in ljudje dostikrat mislijo, da če delajo z opremo kot svinja z mehom in se stvar zlomi/pokvari, da bodo vseeno kar dobili novo.
Image
User avatar
tinker
Posts: 4070
Joined: 10 Jun 2008, 14:24

Re: Kamenjak

Post by tinker »

kr'en wrote: 29 Jun 2021, 09:28 Javno to pišem zato, da se ve kako in kaj, ob morebitni poškodbi/zlomu/problemu. Ker sem v 3+ letih odkar delam v Monster Bite res videl že marsikaj in ljudje dostikrat mislijo, da če delajo z opremo kot svinja z mehom in se stvar zlomi/pokvari, da bodo vseeno kar dobili novo.
Pohvala MB !

Jaz sem polomil čuda palic, pa pazim na opremo. Najdražje kar se polomil sta bila dva Palms Shorgun-a. Oba sem kupil v BlueSprings v Trevisu pri Daniju Braunerju, ****** *******...ko sem zadevo polomi, sem tja poslal fotke, pa na Palms na Japonsko...in ne jebe noben ama nič. Japonci so rekli, da garancije ni. Taljanoti pa so mi rekli, da mi prodajo samo zg. del po 160.00eu, garancije pa ni. In sem jih odjebal. Vse !
JKovac
Posts: 7
Joined: 03 Sep 2020, 21:13

Re: Kamenjak

Post by JKovac »

Popolnoma razumem tvoj odgovor, in tudi verjamem kako nekateri z opremo ravnajo. Nisem kritiziral MB če je tako izpadlo. Bom se s palico ogasil v MB in bomo skupaj pogledali. Naj pa dodam, da nisem eden izmed tistih, ki tako delajo z opremo. Vse moje palice so po vsaki uporabi vedno bil oprane in pospravljene v tubo za transport. Pa vse pohvale ekipi MB za profesionalnost in odlične nasvete.
TrNek
Posts: 41
Joined: 27 Jun 2014, 20:59

Re: Kamenjak

Post by TrNek »

Pozdravljeni,
mene pa zanimajo konkretni primeri, v katerih se da uveljavlati reklamacijo pri poškodbi/napaki role ali palice?
Zdi se mi, da je to področje zelo nedorečeno in je možnost uveljavljanja reklamacije na ribiško opremo skoraj ničelna...
Hvala za odgovor in lp
User avatar
tinker
Posts: 4070
Joined: 10 Jun 2008, 14:24

Re: Kamenjak

Post by tinker »

TrNek wrote: 29 Jun 2021, 11:18 Pozdravljeni,
mene pa zanimajo konkretni primeri, v katerih se da uveljavlati reklamacijo pri poškodbi/napaki role ali palice?
Zdi se mi, da je to področje zelo nedorečeno in je možnost uveljavljanja reklamacije na ribiško opremo skoraj ničelna...
Hvala za odgovor in lp
To zanima tudi mene.
Imam par nemških Sportex palic, zraven dobiš certifikat za 10 letno garancijo na blank palice. Certifikat s št. računa potem registriraš na Sportexovi strani in dobiš po mailu .pdf garancijo. Nisem polomil še nobenega Sportexa, da bi preiskusil njihov sistem garancij. Sem pa preiskusil japonce, Palms nima nič, Daiwa nima nič. Niti pomoči kupcem.
User avatar
CBB
Posts: 1466
Joined: 04 Dec 2013, 15:28
Location: Horjul
Contact:

Re: Kamenjak

Post by CBB »

tinker wrote: 29 Jun 2021, 11:35
TrNek wrote: 29 Jun 2021, 11:18 Pozdravljeni,
mene pa zanimajo konkretni primeri, v katerih se da uveljavlati reklamacijo pri poškodbi/napaki role ali palice?
Zdi se mi, da je to področje zelo nedorečeno in je možnost uveljavljanja reklamacije na ribiško opremo skoraj ničelna...
Hvala za odgovor in lp
To zanima tudi mene.
Imam par nemških Sportex palic, zraven dobiš certifikat za 10 letno garancijo na blank palice. Certifikat s št. računa potem registriraš na Sportexovi strani in dobiš po mailu .pdf garancijo. Nisem polomil še nobenega Sportexa, da bi preiskusil njihov sistem garancij. Sem pa preiskusil japonce, Palms nima nič, Daiwa nima nič. Niti pomoči kupcem.
Zraven Zenaq-a, G-Crafta dobiš kartico, na katerem piše koliko stane menjava sekcije. To je njihova "garancija".
Aha
Posts: 86
Joined: 17 Oct 2017, 11:32

Re: Kamenjak

Post by Aha »

kr'en wrote: 29 Jun 2021, 09:28 Ne pravim da je v tem primeru tako, ampak enostavno težko karkoli rešimo brez da vidimo celotno palico. Žal. Priložiti pa je potrebno tudi račun.
Dejansko folk dela svasta. Edino en izziv je pri tem kar si napisal... Kaj narediti, da racun ne zbledi po enem mesecu? Kot ves sem nedolgo nazaj kupil palico v mb in je racun ze napol zbledel (sam ga sicer slikam in je tako v digitalni obliki).
User avatar
kr'en
The Boss
Posts: 3428
Joined: 16 Feb 2008, 16:21
Location: Domžale

Re: Kamenjak

Post by kr'en »

CBB wrote: 29 Jun 2021, 12:13
tinker wrote: 29 Jun 2021, 11:35
TrNek wrote: 29 Jun 2021, 11:18 Pozdravljeni,
mene pa zanimajo konkretni primeri, v katerih se da uveljavlati reklamacijo pri poškodbi/napaki role ali palice?
Zdi se mi, da je to področje zelo nedorečeno in je možnost uveljavljanja reklamacije na ribiško opremo skoraj ničelna...
Hvala za odgovor in lp
To zanima tudi mene.
Imam par nemških Sportex palic, zraven dobiš certifikat za 10 letno garancijo na blank palice. Certifikat s št. računa potem registriraš na Sportexovi strani in dobiš po mailu .pdf garancijo. Nisem polomil še nobenega Sportexa, da bi preiskusil njihov sistem garancij. Sem pa preiskusil japonce, Palms nima nič, Daiwa nima nič. Niti pomoči kupcem.
Zraven Zenaq-a, G-Crafta dobiš kartico, na katerem piše koliko stane menjava sekcije. To je njihova "garancija".
Pri Yamagi isto, Ripplu isto, Ares isto. Na kartici piše, da je uporabnik upravičen do nakupa novega dela po določenem % cene nove palice.
Praktično vse kar je japonsko neke garanacije v tradicionalnem smislu nima. Evropski in Ameriški proizvajalci se velikokrat pohvalijo s tem da dajejo 5 letno, 10 letno, ali celo doživljenjsko garancijo in to izpostavljajo kot plus.
Japonci imajo drugačen pristop, njihova kultura, način dela je tak da delajo po principu perfekcije. Ponašajo se s tem da kar naredijo in delajo prej toliko testirajo in dodelajo, da tisto kar dajo v prodajo naj bi bilo brezhibno in če se pokvari oz zlomi, je ponavadi krivda uporabnika. Kar je zanimivo pri vsem skupaj pa je v 95% primerov to res, vsaj pri Yamagi in ostalih butičnih znamkah ki jih držimo.

Reševanje primerov s polomljenimi palicami ni nikoli enostavno. Pri roli npr. se ponavadi hitro vidi čigava je napaka. Če se v njej kaj zlomi, ali zarusta ležaj je to dostikrat že tovarniški defekt. Če pa je npr. polomljena ročka, rola pa ob pregledu vsa potolčena potem je tudi hitro jasno da se je z rolo dogajalo nekaj slabega.
Pri palici je bolj komplicirano, ker še zmeraj lahko uporabnik sam naredi napako in povzroči, da palica poči s tem ko jo npr. spravi v nepravilni kot in jo nepravilno obremeni. Na palici sami pa se to ne da kar tako ugotoviti.
In potem ne veš, ali je bila dejansko napaka na materialu ali je lastnik s palico nepravilno ravnal.

Zato pri palicah postopamo od primera do primera in nimamo določeno točno kako kaj rešiti. Vedno pa zahtevamo da palico (velja sicer tudi za vse druge izdelke) najprej vidimo v živo preden se nadalje pogovarjamo, predložen pa mora biti tudi račun.
Image
Post Reply