CBB wrote: ↑29 Jun 2021, 12:13
tinker wrote: ↑29 Jun 2021, 11:35
TrNek wrote: ↑29 Jun 2021, 11:18
Pozdravljeni,
mene pa zanimajo konkretni primeri, v katerih se da uveljavlati reklamacijo pri poškodbi/napaki role ali palice?
Zdi se mi, da je to področje zelo nedorečeno in je možnost uveljavljanja reklamacije na ribiško opremo skoraj ničelna...
Hvala za odgovor in lp
To zanima tudi mene.
Imam par nemških Sportex palic, zraven dobiš certifikat za 10 letno garancijo na blank palice. Certifikat s št. računa potem registriraš na Sportexovi strani in dobiš po mailu .pdf garancijo. Nisem polomil še nobenega Sportexa, da bi preiskusil njihov sistem garancij. Sem pa preiskusil japonce, Palms nima nič, Daiwa nima nič. Niti pomoči kupcem.
Zraven Zenaq-a, G-Crafta dobiš kartico, na katerem piše koliko stane menjava sekcije. To je njihova "garancija".
Pri Yamagi isto, Ripplu isto, Ares isto. Na kartici piše, da je uporabnik upravičen do nakupa novega dela po določenem % cene nove palice.
Praktično vse kar je japonsko neke garanacije v tradicionalnem smislu nima. Evropski in Ameriški proizvajalci se velikokrat pohvalijo s tem da dajejo 5 letno, 10 letno, ali celo doživljenjsko garancijo in to izpostavljajo kot plus.
Japonci imajo drugačen pristop, njihova kultura, način dela je tak da delajo po principu perfekcije. Ponašajo se s tem da kar naredijo in delajo prej toliko testirajo in dodelajo, da tisto kar dajo v prodajo naj bi bilo brezhibno in če se pokvari oz zlomi, je ponavadi krivda uporabnika. Kar je zanimivo pri vsem skupaj pa je v 95% primerov to res, vsaj pri Yamagi in ostalih butičnih znamkah ki jih držimo.
Reševanje primerov s polomljenimi palicami ni nikoli enostavno. Pri roli npr. se ponavadi hitro vidi čigava je napaka. Če se v njej kaj zlomi, ali zarusta ležaj je to dostikrat že tovarniški defekt. Če pa je npr. polomljena ročka, rola pa ob pregledu vsa potolčena potem je tudi hitro jasno da se je z rolo dogajalo nekaj slabega.
Pri palici je bolj komplicirano, ker še zmeraj lahko uporabnik sam naredi napako in povzroči, da palica poči s tem ko jo npr. spravi v nepravilni kot in jo nepravilno obremeni. Na palici sami pa se to ne da kar tako ugotoviti.
In potem ne veš, ali je bila dejansko napaka na materialu ali je lastnik s palico nepravilno ravnal.
Zato pri palicah postopamo od primera do primera in nimamo določeno točno kako kaj rešiti. Vedno pa zahtevamo da palico (velja sicer tudi za vse druge izdelke) najprej vidimo v živo preden se nadalje pogovarjamo, predložen pa mora biti tudi račun.